Happy Day!


Astazi mi-am inceput ziua cu una dintre cele mai minunate vesti: voi pleca in Israel si Iordania pe 28.11.2010!!!
Nu va pot spune cat de mult imi doream sa ajung pe acele meleaguri...
Sunt absolut convinsa ca imi va placea intreaga calatorie, tot ce se va vizita pe parcursul celor 6 zile. Nu sunt foarte credincioasa de fel, foarte rar intru in biserica, insa evenimentele, povestile si legendele despre aceste locuri au ramas intiparite in mintea oamenilor de pretutindeni, toti le stim, mai mult sau mai putin. Cred ca este, din punct de vedere cultural, una dintre cele mai "bogate" destinatii, incarcata de peste 2000 de ani de istorie. Israelul este plin de ruine si orase vechi, iar oamenii vin aici pentru a atinge o parte a trecutului. Iar Petra.... una din cele mai fascinante ruine antice, declarata de curand una din cele 7 Minuni ale Lumii...
Am ramas fara cuvinte, sunt in extaz de la primirea minunatei vesti!


Pana atunci voi face, saptamana viitoare, o incursiune prin statiunile Balneo de la noi din tara. Asa ca peste vreo saptamana jumatate voi incerca sa va impartasesc poze si impresii despre turismul romanesc.

Pe curand!

1 comentarii:

Nana spunea...

Ma bucur mult pt tine!!!

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2009 Inceputul este intotdeauna astazi... |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net