Intrebare de baraj

Intotdeauna am evitat sa il ducem pe Vlad la Fast Food - Mac sau pizza sau mai stiu eu ce...Oricum Vlad ese un specimen aparte cand e vorba de mancare si este foarte reticent la nou, din punctul asta de vedere, dar noi oricum am evitat sa il ducem in astfel de locuri. 


Ieri seara, in masina, mergand spre casa, Vladut ne spune: 
- Vreau cartofi prajiti, de-aia calzi, din punga. Mergem la restaurantul ala unde tanti are microfon si e bucatar? 
Eu una am ramas blocata, incercand sa imi dau seama la ce se refera, dar Adi a fos mai pe faza decat mine. Am fost doar de doua ori la Mc Donald's, si nu pentru Vlad, ci pentru noi, dar cum lui ii plac foarte mult (ca oricarui copil, cred), i-am luat cartofi prajiti...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2009 Inceputul este intotdeauna astazi... |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net