05.11.2011

Astazi nu aveam nici o idee ce sa fac de mancare. Aveam piept de pui si idei zero, plus ca am fost la birou, deci nici prea mult timp la dispozitie sa gatesc. Am cautat pe net si am gasit o reteta promitatoare. Si uite asa, a iesit "Puiul la cuptor cu cascaval", de care pana si Vladut cel sclifosit a fost foarte incantat si mi-a zis de 200 de ori cat de delicioasa e mancarea asta.


















Dupa care, dat fiind ca aveam niste dovlecei cumparati de la o tanti de pe strada, castane adunate de Vladut si frunze galbene culese astazi in drum spre casa, am incropit un mic aranjament de toamna. Sper doar sa tina cat mai mult. Adita a lacuit dovlecii si poate reusim sa ii pastram o perioada foarte lunga de timp.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2009 Inceputul este intotdeauna astazi... |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net