Problema florilor


Tati a vrut sa imi faca o surpriza si a venit ieri acasa cu un buchet de flori. Foarte frumos, dat fiind ca se intampla destul de rar asa.... fara nici o ocazie speciala.
Intru in casa cu florile in mana sa iau o vaza.
- Ia uite, Vladut ce am eu!
Vlad se schimba la fata si cu ochi de catzel plouat raspunde:
-Nuuu.... Eu vroiam sa iti aduc deastea! De ce? Ca sa nu ma mai iubesti pe mine si sa il iubeti numai pe el?
- Vladut, asta nu inseamna ca te iubesc pe tine mai putin, doar pentru ca tati mi-a adus flori. 
In fine, reusesc sa il conving pe moment ca il iubesc orice ar fi si ca asta nu se va schimba niciodata. Dar... mai tarziu, la masa:
- Tati m-a suparat foarte tare astazi. Data viitoare cand iti aduce flori, o sa ma supar asa de tare ca o sa ma imbrac si o sa plec in lume...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2009 Inceputul este intotdeauna astazi... |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net