Ingeri in zapada


"- Iubito, ce ai vrea sa facem in noaptea aceasta alba?

- Sa desenam ingeri! sa facem ingeri in zapada, iar apoi sa tacem!
- Sa tacem iernii?
- Sa ne tacem noua pe pleoape, pe buze. sa ne iubim alb.
- Dar din priviri de ce ti se topeste zapada?
- Acela e doar un prim fulg!
Ai zambit si egoist l-ai cules.
Sa nu mi se topeasca pe obraji - mi-ai spus.
M-ai dezbracat frumos de aripi, de ganduri, de temeri si m-ai conturat cu mainile tale, cu privirea, cu buzele Pana cand amandoi am devenit aceeiasi cu iarna - noi doi si o noapte frumoasa si alba care canta.
Cand ne-am ridicat, in zapada stateau cuminti doi ingeri si se tineau de mana.
Te-am privit.
- De ce ti se topeste zapada din priviri? te-am intrebat.
- E fulgul de la tine! cred ca vrea acasa!
Ai luat lacrima pe deget si ai asezat-o pe obrajul unui inger din zapada.
- Asa, acum e acasa!
- Da..., acum stiu de ce plang ingerii!
- De ce?
- Din prea multa iubire!
Ai zambit.
In zapada stateau cuminti doi ingeri si se tineau de mana.
Numai ingerul tau...plangea! "



de Lady Allia

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2009 Inceputul este intotdeauna astazi... |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net