Serbare Craciun 2009


Dupa o lunga asteptare, multe emotii si batai de cap, ieri am fost la serbarea de Craciun a lui Vladut.
Acum vreo doua saptamani am aflat detaliile despre serbare si faptul ca vom avea rol de Motanul Incaltat. Buunnnn, pentru ca de data asta, macar stiam cam in ce ar trebui sa constea costumul, fata de asta vara cand am fost Zefir. Chiar si asa, am cautat pe net o gramada pana am reusit sa ma decid asupra unei variante. Am avut noroc, pentru ca a venit chiar dupa doua zile de la lansarea comenzii si am avut o surpriza tare placuta. E destul de ciudat cand comanzi ceva de pe net, fara sa vezi chestia respectiva cu ochii tai, poti sa ai destule surprize. Dar costumul era super frumos si bine lucrat, doar ca, normal mai trebuiau adaugate mici detalii: pene la palarie, cizme... Cine alerga saptamana trecuta de bezmetica prin oras sa caute pene??? Iar Duminica seara ne invarteam ca nebunii prin Mall sa ii gasim Dudei niste cizmulite, pe care sa nu le poarte doar o data, totusi. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca era cat pe ce sa nu ajung la Serbare...

Eeeee, dar cine era ieri mandra mamica de Motan Incaltat?! Dupa ce l-am imbracat si i-am mazgalit pe fata niste mustacioare, chiar si el era asa de tantos, mai ceva ca un cocos zbarlit, se plimba pe holuri mandru, cu sabiuta la brau si cu nasucul negru pe sus si palaria lui cu pene!


Motanul Incaltat 8.12.2009

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2009 Inceputul este intotdeauna astazi... |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net