Zoo


Ieri am fost la Gradina Zoologica. Am incercat sa profitam putin de ultima zi frumoasa de toamna, si sa iesim cu Vlad la aer curat. Cred ca nu am mai fost la Zoo de cand eram copil. Speram din tot sufletul sa ajung acolo si sa am o surpriza placuta, sa vad ca s-a schimbat ceva, in bine. Dar, ca nenumarate lucruri din tara asta, si acesta a fost ignorat. Poate de vina era faptul ca era luni, sau ca nu era vara... Mi s-a parut dezolant. Aleile goale, custi ce nu erau folosite si cu o mizerie crunta in ele, animale murdare, inchise in spatii foarte mici, printre crengi uscate cazute pe jos pe care nimeni nu se sinchisea sa le stranga...
Vlad a alergat putin de colo-colo, a privit cu oarecare interes animalele ce semanau cu cele din Cartea Junglei, alea putine pe care le-am gasit, pentru ca nu am reusit sa depistam unde erau ursii, elefantul am inteles ca nu mai este de mult, pantera dormea inghesuita intr-un colt ascuns privirilor. S-a plictisit repede, pentru ca nimic de acolo nu te indemna sa ramai, sa explorezi, si in scurt timp mi-a zis ca vrea sa mergem acasa.
Asa ca am plecat, cu un gust amar, cu o mila teribila pentru animalele ce inca mai salasluiesc acolo, cu o ura teribila fata de cei ce construiesc in jur vile luxoase, terorizand anumale cu zgomote asurzitoare...
Voi incerca sa vin vara, poate atmosfera va fi ceva mai vie, poate Vlad va reusi sa vada ceva  mai mult decat ignoranta, nepasare si mizerie. Se mai lucra la un tarc, cu bazin, se cioplea si se slefuia o piatra uriasa, probabil pentru ursi, semn ca poate lucrurile se vor mai schimba. In ce ritm, asta este foarte greu de spus...


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2009 Inceputul este intotdeauna astazi... |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net