Cruising on the Mediteranean Sea 5

Si uite asa, incet – incet am ajuns la ultima zi petrecuta pe vasul de croaziera, marti 3 Noiembrie. Dupa ce cu o seara inainte am cazut toate trei rapuse de raul de mare, dupa un somn de aproape 12 ore, ne-am trezit intr-o stare destul de buna. Chiar daca marea mai era putin agitata, nu se mai simtea decat foarte putin balansul, asa ca am parasit cabinele si ne-am plimbat de colo colo. Pe promenada s-a organizat “Festivalul Berii”. Nu studiasem prea in amanunt Cruise Compasul, asa ca nu stiam de acest eveniment.

Trecand intamplator pe acolo am observat ca se aranjau mese, cu platouri imense cu gustari. Pe mese erau aranjate tot felul de figurine facute din fructe si legume. Lumea incepuse sa se adune, era o forfota de nedescris, dar atmosfera vesela si placuta. Ne-am luat si noi cate o farfuriuta si am cules cateva specialitati traditional germane. Berea era cu plata, ca orice bautura de altfel. Ziua a trecut foarte repede, masa plimbare, masa plimbare si, fara sa ne dam seama s-a facut seara. Dupa cina, tot pe promenada, a fost organizat un mic spectacol, o parada cu costume, modul lor de a-si lua ramas bun de la noi. Nu a durat mult, dar a fost chiar distractiv. Si ca sa marcam si noi ultimele ore petrecute pe vas, ne-am dus la discoteca, in “the Dungeon”, la un dans si un cocktail. Multi au facut la fel, fapt pentru care discoteca devenise la un moment dat neincapatoare pentru multimea cu chef de distractie si zbantuiala.

Pe 4 Noiembrie, dimineata, eram deja acostati in Malaga. Ne parea rau ca s-a terminat mica aventura, dar ne era si dor de casa si familii. Inainte de a cobori, ne-am dus la Guest Relations sa reglam conturile si sa ne platim micile datorii. Am stat destul de mult acolo, pentru ca era coada. Noi achitasem contravaloarea consumului de pe vas (cocktail, shopping) cu o zi inainte, dar cum seara la disco nu puteam sa stam chiar pe uscat… mai trebuia sa stam pentru cei 7-8 $ pe care ii mai aveam de platit.
In final, pe la ora 10:00 ne-am luat “La Revedere” de la Navigator of the Seas si ne-am indreptat spre Torremolinos, la acelasi hotel la care am stat si in prima seara. Evident, avand la dispozitie mai bine de jumatate de zi, am hotarat sa ne intoarcem in Malaga, pentru o plimbare si un shopping prin centrul orasului.

Afara cald si soare, doar putin vanticel, o zi perfecta de hoinarit. Orasul este foarte frumos, oferind turistului de orice fel modalitati de petrecere a timpului. Binecuvantata cu o clima placuta si mult soare, Malaga este un oras cu bulevarde largi, palmieri, o viata de noapte bogata, multe muzee si restaurante excelente cu fructe de mare. Se spune ca Malaga are o medie de 300 de zile din an vreme insorita, ceea ce face din ea o destinatie turistica perfecta. Pe langa toate acestea, este orasul in care s-a nascut Pablo Picasso, fapt pentru care puteti gasi aici casa in care s-a nascut, devenita astazi muzeu, o arhiva a vietii si lucrarilor sale.

Cam asta a fost povestea mea.

In concluzie, eliminand cele doua zile petrecute in Malaga, si referindu-ma strict la Croaziera, pentru ca aceasta a reprezentat punctul culminant al intregii deplasari, pot sa spun cu mana pe inima, ca este un vis ce poate deveni foarte usor realitate. Si pot sa spun ca nici in vis nu va puteti imagina cat este de frumos! Daca vrei o vacanta cu totul deosebita, aceasta este una ce va va ramane in suflet!

2 comentarii:

Anonim spunea...

rox, m-ai fermecat, e ca si cum as fi fost cu voi. ai descris atat de complet incat mi-a fost natural sa imi imaginez cum trebuie sa fi fost.
sa ma scrii ca ne place, bravo!

Oana Bocos

Roxana Tatu spunea...

Ma bucur ca ti-a placut...

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2009 Inceputul este intotdeauna astazi... |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net