Cruising on the Mediteranean Sea 1


Pentru cine nu a incercat niciodata, este ceva cu totul deosebit… Daca vrei o vacanta de 5*, posibilitatea de a vizita mai multe destinatii in acelasi pachet, croaziera este alegerea ideala.

Totul a inceput luni, 26 Octombrie, cu simpla intrebare: “Daca ar fi sa pleci de joi pana marti undeva, ai putea?”. Pur si simplu, fara detalii. Am raspuns afirmativ si foarte bine am facut. Putin mai tarziu am aflat ca era vorba de o croaziera pe marea Mediterana, dar nu stiam cu exactitate in ce porturi vom poposi, nimic nu era sigur 100%, nimic confirmat. A doua zi mi s-a transmis si itinerariul: plecare la Malaga pe 29.10.2009, cazare pentru o noapte, apoi pe 30 Octombrie urma sa ne imbarcam pe vasul Navigator of the Seas, pentru cinci nopti, cu opriri in Villefrance (Nisa) si Ajaccio – Corsica, apoi intoarcere in Malaga si inca o noapte de cazare acolo. Parca era un vis. Nimic nu era concret pana in seara de dinaintea plecari, dar perspectiva unei astfel de “deplasari” parea un vis devenit realitate peste noapte.
Si, uite asa, sculata joi, pe 29 Octombrie in miez de noapte, ma indrept spre aeroport cu destinatia Malaga. Ajunse la destinatie, pentru ca, am uitat sa mentionez, nu am plecat singura in aceasta calatorie, ci impreuna cu doua colege, ne urcam in masina care ne astepta si ne indreptam spre Torremolinos, statiune aflata la 6 Km de aeroportul Malaga. Ne cazam la hotel si in graba mare ne pregatim pentru intalnirea cu reprezentanta agentiei partenere care urma sa ne duca intr-un tur de forta sa vizitam opt hoteluri imprastiate in trei statiuni din Costa del Sol – Torremolinos, Benalmadena si Marbella.

Din ce am vizitat, toate mi s-au parut hoteluri bune, frumoase, cu personal serviabil si bucuros sa ne prezinte toate detaliile pe care trebuia sa le cunostem referitoare la unitatile de cazare pe care le reprezentau. Obositoare vizita, dar am avut placerea sa descopar o destinatie frumoasa, cu multe posibilitati de excursii, ca de exemplu Nerja (pesteri preistorice), Granada, Cordoba, Sevilia, Gibraltar, si altele.



A doua zi dimineata, dat fiind ca vasul nostru pleca la ora 17:00, am zis sa profitam de cele cateva ore libere si am plecat sa colindam statiunea Torremolinos. Am coborat pe faleza si am mers de-a lungul ei, descoperind o plaja lata, cu nisip fin, nenumarate terase unde te puteai relaxa la umbra cu o bautura rece in zilele toride, sau sa savurezi un apus de soare romantic.

Peisajul este foarte frumos, o combinatie de mare cu stanca muntoasa, pe partea muntoasa fiind construite in scari bloculete sau hoteluri cochete. Am urcat pe o strada in trepte, putin cam obositoare spre centrul statiunii, dar daca faci mici popasuri pe la magazinele de suveniruri aflate si pe dreapta si pe stanga, nu simti cand ai ajuns deja sus. De acolo, in goana mare spre hotel sa ne pescuim bagajele. Cu geamantanele noastre uriase, ne-am urcat in autobuz si am plecat spre Malaga, pentru a ne imbarca pe vasul de croaziera.

Nici in visele mele cele mai indraznete nu mi-am imaginat un astfel de gigant plutitor… In prima faza, din cauza grabei, a emotiilor nu cred ca am realizat dimensiunile uluitoare ale vasului, poate si pentru ca in acel moment nu mai era vreun altul aflat in port ca sa pot sa fac o comparatie. Dar va spun: este un oras plutitor!!!

Navigator of the Seas...


2 comentarii:

Anonim spunea...

superb!!!!te felicit roxana!!!Ai un blog minunat si multumim ca ne impartasesti si noua din frumusetile pe care le-ai vazut!
Sa auzim de bine!
Bianca-Paralela 45 PIatra Neamt

Roxana Tatu spunea...

Iti multumesc din suflet. Voi incerca sa sriu despre toate destinatiile pe care le voi vizita, sa reusesc, cumva sa va introduc in atmosfera de acolo...

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2009 Inceputul este intotdeauna astazi... |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net